ناگفته های جراحی لاغری اسلیو
نوشته شده توسط : نت ابزار

ما امروز اینجاییم، تا در این مطلب شما را با زیر و بم جراحی لاغری اسلیو که یکی از سریع ترین روش های لاغری است آشنا کنیم و همه چیز را در رابطه با این موضع به شما عزیزان بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

عمل جراحی لاغری اسلیو

در عمل لاغری اسلیو معده، از طریق جراحی اندازه معده را کاهش می دهند. افرادی که تحت این عمل قرار می گیرند سریعتر احساس سیری می کنند، بنابراین این عمل به طور قابل توجهی پرخوری را کاهش می دهد. بعد از جراحی، معده فرد تقریباً یک چهارم اندازه اصلی آن می شود. فرد باید رژیم لاغری سختی را دنبال کند که به بدن اجازه می دهد بهبود یابد و با ظرفیت معده کوچکتر سازگار شود.

به دنبال عمل لاغری اسلیو معده، بهتر است برای یک برنامه غذایی شخصی با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید. فردی که این روش را انجام می دهد، باید تا پایان عمر وعده های غذایی کم و مکرر بخورد.

رژیم غذایی

پزشکان معمولاً قبل از جراحی اسلیو معده برنامه مدیریت وزن را توصیه می کنند. پزشکان توصیه می کنند که افراد برای کاهش حجم کبد و میزان چربی در اطراف اندام ها باید به مدت 2-6 هفته به رژیم غذایی پایبند باشند.

فرد باید بعد از عمل لاغری اسلیو معده، پروتئین کافی و یا مکمل غذایی مصرف می کند. این امری حیاتی است. این روش تعداد مواد مغذی قابل جذب معده را کاهش می دهد که ممکن است در ماه های بعد از عمل منجر به کمبود شود.

افراد باید از مصرف کربوهیدرات های ساده مانند شکر خودداری کنند. در عوض، از حدود 1 ماه پس از جراحی، آن ها باید بر روی مصرف مواد غذایی حاوی مقدار زیادی فیبر تمرکز کنند. رژیم غذایی غنی از فیبر می تواند از کاهش وزن بدن پس از جراحی پشتیبانی کند.

در مورد افتادگی پوست پس از جراحی لاغری نیز بیشتر بدانید.

اصول عمل لاغری اسلیو

حدود 3 تا 7 روز پس از عمل لاغری اسلیو معده، فرد می تواند غذاهای مایع مانند شیر را بخورد.  در عمل لاغری اسلیو معده، یک متخصص جراحی لاغری با برداشتن مقدار زیادی از آن، معده را به شکل موز مانند کاهش می دهد.

این جراحی برگشت ناپذیر است و می تواند به افراد کمک کند تا مقدار زیادی از وزن بدن خود را از دست بدهند.

براساس موسسه ملی دیابت و بیماری های گوارشی و کلیوی، تحقیقات نشان داده است افرادی که عمل لاغری اسلیو معده را انجام می دهند به طور متوسط 90 پوند وزن کم می کنند. این روش همچنین توانایی بدن در تولید هورمون گرسنگی به نام گرلین را کاهش می دهد.

درمورد عمل های لاغری جدید بیشتر بدانید.

سخن پایانی

عمل های جراحی لاغری زیادی وجود دارند که هر کدام به روش خود یکی از راهکار های عالی برای لاغری سریع است. ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه اسلیو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

 





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: